အေျပာင္းအလဲအတြက္ သံဃာအခ်င္းခ်င္းလည္းညီညြတ္ဖုိ႔ လုိအပ္သည္ [ဓမၼသုေတသီ(မႏၱေလး)]


 ယခုတေလာမိမိသည္ မုခေပါတၳကေခၚ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚတြင္ ေန႔စဥ္ေန႔တုိင္းေရးမိသည္ကား မ.ဘ.သ ကုိေဝဖန္သည့္စာမ်ား အမ်ားစုျဖစ္ေလ၏။ ဒါကလည္း မိမိ၏ယူဆခ်က္အတုိင္း ေဝဖန္ေရးသည္ ေခတ္ေျပာင္းကိရိယာတခုျဖစ္၍ ႏုိင္ငံတႏုိင္ငံ၊ အဖြဲ႔အစည္းတခု၊ အသင္းအဖြဲ႔တခုတုိးတက္ေျပာင္းလဲေစခ်င္ရင္ ေဝဖန္ေရးကုိ မျဖစ္မေနလုပ္သင့္သည္ဟု လက္ခံယုံၾကည္ထား၍ျဖစ္သည္။ (ေဘးထုိင္ဘုေတာ၊ အျပစ္ေျပာ၊ ပုတ္ခတ္ေနျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္၊ ရႈေထာင့္ေပါင္းစုံကေနလုိအပ္ေနသည္မ်ားကုိ အျပဳသေဘာျဖင့္ ေဝဖန္ျခင္းမ်ိဳးကုိသာ ဆုိလုိသည္။) ထုိကဲ့သုိ႔ မ.ဘ.သကုိ ေဝဖန္မႈမ်ားေၾကာင့္ မိမိ၏ ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာၾကီးမ်ား၊ မိတ္ေဆြအရင္းၾကီးမ်ားထံမွပင္ အျမင္မၾကည္လင္မႈမ်ား၊ ျပစ္တင္မာန္မဲမႈမ်ားကုိ ဆုလာဘ္ေတာ္ၾကီးအျဖစ္ ရရွိခဲ့ပါသည္။ တဖက္ကလည္း အမွန္တရားကုိ (ေဝဖန္မႈကုိ) ျမတ္ႏုိးတတ္ကုန္ေသာ မိတ္ေဆြအခ်ိဳ႕ထံမွ ႏွစ္သိမ့္အားေပးစကားအခ်ိဳ႕ကုိလည္း လက္ခံရရွိခဲ့ပါေသးသည္။ (ေလာကၾကီး၏ ထုံးစံအတုိင္း နိႏၵာ၊ ပသံသာ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း၊ ခ်ီးမြမ္းျခင္း တကယ့္ကုိပဲ ညီမွ်ပါေပ၏။)

မၾကာမီအခ်ိန္အေတာအတြင္းမွာ ေရြးေကာက္ပြဲၾကီးက်င္းပေတာ့မည္ျဖစ္၍ မိမိအပါအဝင္ (မဲေပးခြင့္မရွိသည့္တုိင္) ျပည္သူျပည္သားအားလုံးက အေျပာင္းအလဲၾကီးတခုကုိ ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္စားေနၾကသည္မွာ အျငင္းပြားဖြယ္ရာမရွိေပ။ ထုိ႔အတူ ျပည္သူျပည္သားအမ်ားစုရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ားမွ “ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ျပီ”ဟူသည့္ ေၾကြးေၾကာ္သံမ်ားကလည္း က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ထြက္ေပၚေနေခ်ျပီ။ အမွန္တကယ္ ေျပာင္းလဲဖုိ႔ဆုိလွ်င္ ဟစ္ေၾကြးေနရုံမွ်ျဖင့္ အလုပ္မျဖစ္ေပ၊ လက္ေတြ႔လုပ္ေဆာင္ဖုိ႔ လုိအပ္ပါသည္။ ေျပာင္းလဲမႈကုိအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔အတြက္ ျပည္သူအားလုံးညီညြတ္ၾကဖုိ႔လည္း မျဖစ္မေနလုိအပ္ပါသည္။ ညီညြတ္ၾကမွသာလွ်င္ အစုိးရေကာင္းတရပ္ကုိ ဖန္တီးႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ အစုိးရေကာင္းတရပ္ ေပၚထြက္လာမွသာ တုိင္းျပည္လည္း အစစအရာရာ ေျပာင္းလဲသြားေပလိမ့္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲဖုိ႔အတြက္ ညီညြတ္ျခင္းသည္ အဓိက၊ အခရာက်ေပ၏။

သုိ႔ေသာ္ ယေန႔မိမိတုိ႔တုိင္းျပည္သည္ မညီညြတ္သည့္အျပင္ အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာ ကြဲျပားျခင္းသုိ႔ ေရာက္လုနီးပါးပင္ ျဖစ္ေနေခ်၏။ ထုိအထဲတြင္ ျပည္သူျပည္သားအမ်ားစုတုိ႔၏ အထြဋ္အျမတ္ထားရာ သံဃာ့အဖြဲ႔အစည္းမ်ားပင္ ပါဝင္ေနေခ်၏။ ထုိအျခင္းအရာမ်ားသည္ ေျပာင္းလဲမႈဆီသုိ႔ ဦးတည္ေနသည့္ တုိင္းျပည္အတြက္ အႏုတ္လကၡဏာသေဘာေဆာင္ေနျခင္း ျဖစ္ေပ၏။ ဒီလုိျဖစ္ေပၚလာမႈမ်ားအေပၚ ျပန္္လည္ေဝဖန္ဆန္းစစ္ရပါလွ်င္ အာဏာရွင္စစ္အစုိးရ၏ ႏုိင္ငံေရးပရိယာယ္၊ ဖင္ထုိင္ခုံတည္ျမဲေရးအတြက္ ေျပာင္ေျမာက္ေသာနည္းဗ်ဴဟာမ်ား၏ လွည့္ကြက္အတြင္းသုိ႔ ဝင္ေရာက္သြားျခင္းေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ေပ၏။ ယခင္ အာဏာရွင္စစ္အစုိးရသည္ မိမိတုိ႔ႏုိင္ငံတြင္ သံဃ၊ ဂုိဏ္းအဖြဲ႔အစည္းမ်ားကုိ ဂုိဏ္းၾကီးကုိးဂုိဏ္းမွအပ မည္သည့္သံဃာ့အဖြဲ႔အစည္းကုိမွ် လက္ခံျခင္းမရွိခဲ့ေပ။ သံဃာ့သာမဂၢီတုိ႔ ရဟန္းပ်ိဳသမဂၢတုိ႔ ေပၚေပါက္လာျပီးမၾကာခင္ပဲ အတင္း၊ အဓမၼ ျဖိဳဖ်က္ႏွိပ္ကြပ္မႈကုိ ခံခဲ့ၾကရသည္မွာ ျငင္းပယ္လုိ႔မရေသာ ဥပမာမ်ားျဖစ္ေပ၏။ ယခုေတာ့ အာဏာရွင္စစ္အစုိးရက အက်ိဳးလုိလုိ႔ ေညာင္ေရသြန္းဆုိသလုိ မ.ဘ.သအဖြဲ႔အစည္းကုိ ႏုိင္ငံေရးအတြက္ အသုံးခ်ဖုိ႔ရန္ မ.ဟ.န ၏ မ်က္ႏွာကုိမွ မေထာက္ထား၊ ကန္႔ကြက္ေနသူမ်ားၾကားမွပင္ ဒီအဖြဲ႔အစည္းၾကီး ေပၚေပါက္လာေအာင္ ေျမေတာင္ေျမွာက္ေပးခဲ့ေလ၏။ ဒီေနရာမွာ စကားစပ္မိလုိ႔ ကဗ်ာဆရာမင္းလူ၏ ေထာင္(၇)ႏွစ္နဲ႔ညီမွ်ေသာကဗ်ာေလးတပုဒ္ထဲက ေအာက္ပါစာသားအခ်ဳိ႕နဲ႔ ယခုပုံစံမွာကုိက္ညီေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေဖာ္ျပလုိက္သည္။
ဘာတဲ့. . . . . .

(ဒီမုိကေရစီအေရးလႈပ္ရွားတဲ့
သံဃာေတာ္ေတြကုိ သကၤန္းဝတ္ေတြတဲ့
ေဘာင္းဘီဝတ္ေတြကစြပ္စြဲတာေလ
ျပီးေတာ့သူတုိ႔ပဲ ဝါဆုိသကၤန္းနဲ႔ လာဘ္ထုိးတာ
နားမလည္ႏုိင္စရာ) တဲ့။

ထင္ရွားေအာင္ မိမိက ခပ္ရုိင္းရုိင္းဥပမာႏႈိင္းရရင္ ဘုန္းၾကီးေခါင္းေခါက္ျပီးမွ လုိအပ္တဲ့အခ်ိန္ ျပန္ကန္ေတာ့ေလ့ရွိတာ ဒီအာဏာရွင္စစ္အစုိးရပါပဲ။ (မ်က္စိၾကီးၾကီး၊ နားၾကီးၾကီးထားၾကဖုိ႔ လုိအပ္ေနသလုိ၊ လာဘသကၠာယနဲ႔ ဘြဲ႔တံဆိပ္တည္းဟူေသာ တီေထြးၾကီးတုိ႔ကုိ မဟက္မိေစဖုိ႔လည္း အထူးလုိအပ္ေနပါျပီ)။

ယခုေတာ့ ဒီအာဏာရွင္စစ္အစုိးရလုိခ်င္ေသာ ႏုိင္ငံေရးလွည့္ကြက္အတြင္းသုိ႔ မိမိတုိ႔ရဟန္း၊ သံဃာမ်ားဝင္ေရာက္မိေခ်ျပီ။ ဘယ္တုန္းကမွ မကြဲျပားဘူးေသာ သံဃာ့အဖြဲ႔အစည္းၾကီးသည္လည္း ယခုအခါ ေက်ာက္ျဖာၾကီး ႏွစ္ျခမ္းကြဲသကဲ့သုိ႔ ကြဲျပားေနေခ်ျပီ။ တဖက္နဲ႔တဖက္ အျပန္အလွန္ အမုန္းပြားေစမည့္ အေရးအသားမ်ား၊ အေဟာအေျပာမ်ားလည္း မျမင္ခ်င္၊ မၾကားခ်င္အဆုံး ျဖစ္ေနေခ်ျပီ။ ပုိ၍ဇာတ္နာစရာေကာင္းသည္ကား ဘာသာေရးကုိခုတုံးလုပ္ျပီး ႏုိင္ငံေရးေၾကာင္ေတာင္ႏႈိက္ ငရဲျပည္ဦးတည္ေနသည့္အကြက္ေတြ ေရြ႕ေနျခင္းျဖစ္ေပ၏။ (သတိမူသူတုိင္း ဒီဂူၾကီးကုိ ျမင္မိမွာေသခ်ာသည္) သံဃာကြဲျပားျခင္းတည္းဟူေသာ ေတာမီးၾကီးေလာင္ျမိဳက္ေနခ်ိန္ဝယ္ အာဏာရွင္တည္းဟူေသာ ေတာေၾကာင္ၾကီးတုိ႔ လက္ခေမာင္းခတ္ေနေခ်ျပီ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ျပည္သူတည္းဟူေသာ သားရဲတိရစာၦန္တုိ႔ကုိ စာနာေထာက္ထား၍ ေလာင္လက္စမီးကုိ ပူးေပါင္းျငိမ္းသတ္ဖုိ႔ လုိအပ္ေနေခ်ျပီ။

မိမိအျမင္အရေတာ့ ယခုအခ်ိန္မွစျပီး မ.ဘ.သႏွင့္ ဒီမုိကေရစီသံဃာမ်ား ျပန္လည္ပူးေပါင္းျပီး ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔ ေလွ်ာက္လမ္းၾကမည္ဆုိလွ်င္ တုိင္းျပည္၏အနာဂတ္မွာ ၾကီးမားတဲ့အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ျဖစ္ေပၚလာမွာ ေျမၾကီးလက္ခတ္မလြဲေပ။ ဒါေၾကာင့္ မ.ဘ.သ အေနျဖင့္ အာဏာရွင္တုိ႔အလုိက်အတုိင္း၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သမၼတျဖစ္လွ်င္ မြတ္စလင္တုိင္းျပည္ျဖစ္မည္။ ဒီပါတီကုိ မဲေပးသင့္တယ္၊ ဟုိပါတီကုိ မဲမေပးသင့္ဘူး။ ဘယ္သူ သမၼျဖစ္သင့္တယ္ ဘယ္သူကေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူးစသည့္ အေဟာအေျပာမ်ားကုိ ေရွာင္ၾကဥ္ျပီး၊ အမ်ိဳးဘာသာေစာင့္ေရွာက္ေရးကုိသာ ဦးတည္ေဆာင္ရြက္ လႈပ္ရွားသင့္တယ္လုိ႔ ျမင္မိပါသည္။ ဒါကလည္း မိမိအေနျဖင့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ပါတီကုိ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေန၍ မ်က္ကန္းယုံၾကည္မႈမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာဆုိေနျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္ေပ။ သမုိင္းအခ်ိဳ႕ကုိ ျပန္လည္ခ်ျပရလွ်င္ အမ်ိဳးသားေရးအတြက္ စိတ္မခ်ရတဲ႔ (မ.ဘ.သအေျပာ) မြတ္စလင္ေတြကုိ ေဒၚစုကဝိႈက္ကတ္တုိ႔၊ ဂရင္းကတ္တုိ႔ထုတ္ေပးျပီး လႊတ္ေတာ္ထဲအထိ ေခၚသြင္းထားတာလဲ မရွိ။ ခုိးဝင္ဘဂၤါလီေတြကုိ တေယာက္သံုးသိန္းယူျပီး လက္ခံေပးထားတာလည္း မရွိ။ ဓာတ္တုိင္ၾကိဳးတုပ္ျပီး သံဃာေတြကုိရုိက္ႏွက္ခဲ့ဖူးတာလည္း မရွိ။ သံဃာေတြကုိ ဖမ္းဆီးႏွိပ္စက္၊ အတင္းအဓမၼ လူဝတ္လဲခုိင္းတာလည္း မရွိခဲ့ပါေပ။ (သမုိင္းမ်ားသည္ လိမ္ညာ၍မရစေကာင္း) ထုိ႔ေၾကာင့္ ေလာ္ဘီဓမၼကထိကတုိ႔ ေဟာေျပာစည္းရုံးေနသလုိ၊ ေလာ္ဘီဓမၼကထိကတုိ႔ ဆက္လက္ တည္တံ့ေစလုိသူမ်ားသည္ တကယ့္အမ်ိဳးကုိ ေစာင့္သူလား၊ ဘာသာသာသနာကုိ ဘယ္လုိခ်ီးေျမွာက္ခဲ့ၾကဖူးသူေတြလဲဆုိတာကုိေတာ့ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ၾကဖုိ႔လုိပါမည္။ အမွန္တကယ္ေတာ့ ထုိသူတို႔လက္မွ သံဃာေတြရဲ႕ ေသြးစက္မ်ားပင္ စင္ေအာင္ မေဆးရေသးေပ။

ထုိသုိ႔မဟုတ္ အာဏာရွင္တုိ႔အလုိအတုိင္း ဆူပူမႈကုိျဖစ္ေစမည့္ တဖက္အျပစ္ကုိတဖက္ ေရးသား၊ေဟာေျပာ ျပဳမႈေနမည္ဆုိပါက တုိင္းျပည္အတြက္ အက်ိဳးမ်ားဖုိ႔ထက္ ဆုတ္ယုတ္ဖုိ႔သာ ရွိေပ၏။ အမွန္တကယ္ စိတ္ရင္းေစတနာျဖင့္သာ ေဝဖန္ေထာက္ျပ၍ အက်ိဳးအေၾကာင္းညႊန္ျပမႈမ်ားျဖစ္သည့္ အေရးအသား၊အေဟာအေျပာမ်ားကုိသာ ေရွ႕ေလွ်ာက္ ျပဳလုပ္သင့္သည္ဟုလည္း ယူဆမိပါသည္။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးကလည္း ေကာသမၺီယဇာတက (ဇာ၊႒၊၃၊၄၆၂) မွာ သံဃာတုိ႔၏ ညီညြတ္ျခင္း၊ မညီညြတ္ျခင္း အက်ဳိး၊အျပစ္မ်ားကုိ ရွင္းလင္းေဟာၾကားထားပါသည္။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္ သာဝတၳိျပည္ ေဇတဝန္ေက်ာင္းေတာ္မွာ သီတင္းသုံးေတာ္မူစဥ္ ေကာသမၺီျပည္ ေဃာသိတာရုံေက်ာင္းမွာေနကုန္ေသာ တဖက္ငါးရာစီအျခံအရံရွိကုန္သည့္ ဝိနယဓရရဟန္းႏွင့္ ဓမၼကထိကရဟန္းတုိ႔သည္ ကုိယ္လက္သုတ္သင္ျခင္းျပဳေသာ ေရအင္းျပင္မွာသန္႔သက္ေရၾကြင္းထားရွိသည္ႏွင့္ပတ္သက္၍ အာပတ္သင့္၊ မသင့္ အျငင္းပြားရာမွစျပီး သံဃာမ်ားကြဲျပားကုန္ရာ၊ လူနတ္ျဗဟၼာတုိ႔ပါမက်န္ ကြဲျပားကုန္ေလ၏။ ထုိအခါ မထင္ရွားေသာရဟန္းတပါးက ျမတ္စြာဘုရားထံခ်ဥ္းကပ္ျပီး ျပန္ၾကားေလွ်ာက္ထားေလ၏။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကလည္း ႏွစ္ၾကိမ္တုိင္တုိင္ ထုိရဟန္းကုိေစလႊတ္ျပီး အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္ၾကကုန္ေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူေလ၏။ သုိ႔ေသာ္ ညီညြတ္ျခင္းကုိမျမင္မေတြ႔ရ၍ ဘုရားရွင္ကုိယ္ေတာ္တုိင္ ၾကြသြားျပီး၊ ျငင္းခုံခုိက္ရန္ကုိအမွီျပဳ၍ ႏွံျပီစုတ္ငွက္မငယ္သည္ ခြန္အားဗလၾကီးတဲ့ ဆင္ေျပာင္ၾကီးကုိ အသက္ကုန္ျခင္းကုိ ေရာက္ေစ၏ဟုႏွံျပီစုတ္ငွက္မဇာတ္ေတာ္ကုိေဟာျပေတာ္မူ၏။ ဒုတိယအေနျဖင့္ တဖန္ျငင္းခုံကြဲျပားျခင္းကုိအမွီျပဳ၍ မ်ားစြာေသာငွံးငွက္တုိ႔ အသက္ကုန္ျခင္းကုိေရာက္ခဲ့ဖူးသည့္ ငွံးမင္းဇာတ္ေတာ္ကုိ ေဟာျပေတာ္မူ၏။ ဒါလည္းမညီညြတ္ေသးလုိ႔ ေနာက္ဆုံးအေနျဖင့္ အေလာင္းေတာ္ဘဝတြင္ သူေတာ္ေကာင္းတည္းဟူေသာ အဆုံးအမၾသဝါဒတုိ႔ျဖင့္ သည္းခံျခင္းရွိျခင္းေၾကာင့္ တုိင္းျပည္ၾကီးႏွစ္ျပည္၏ ခ်စ္ၾကည္ဆက္ဆံမႈခံရျပီး ႏုိင္ငံထီးနန္းတုိ႔ကုိ သိမ္းျမန္းအုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ မင္းအျဖစ္ကုိေရာက္ခဲ့ေသး၏ဟု ဒီဃာဝုမင္းသားဇာတ္ေတာ္ကုိ ေဟာျပေတာ္မူေလ၏။ သုိ႔ေသာ္ ဆုံးမ၍မရသည့္အဆုံးမွာေတာ့ ရဟန္းအေပါင္းတုိ႔ကုိ ႏႈတ္ဆက္ေတာ္မမူဘဲ၊ သပိတ္သကၤန္းတုိ႔ကုိယူျပီး ပါလိေလယ်ကရြာအနီး ပါလိေလယ်ကေတာအုပ္ကုိ တပါးတည္းဝင္ကာ အင္ၾကင္းပင္ရင္း၌ သီတင္းသုံးေတာ္မူေလ၏။ ေနာက္ဆုံးမွာ ဒါယကာ၊ ဒါယိကာမမ်ားက သပိတ္ေမွာက္ကံျပဳလုပ္မွသာ ထုိရဟန္းေတြ သံေဝဂရျပီး ျပန္လည္ ညီညြတ္ၾကကုန္ေတာ့၏။

ဒီဇာတ္ေတာ္ကုိ ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ သံဃာမ်ားဂုိဏ္းကြဲျခင္းသည္ အက်ိဳးမ်ား၊မမ်ားပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတုိင္း နားလည္သိရွိႏုိင္ၾကမည္ျဖစ္သည္။ အမွန္ဆုိ ထုိဇာတ္ေတာ္တြင္ ဝိနယဓရရဟန္းႏွင့္ ဓမၼကထိကရဟန္းတုိ႔ သင္းကြဲရျခင္းမွာသူတုိ႔၏ အေစာင္းအခ်ိတ္၊ အေထ့အေငါ့၊ အေျပာအဆုိမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပ၏။ တဖက္နဲ႔တဖက္ ျပန္လည္ညိွႏႈိင္းျပီး နားလည္မႈယူခဲ့မည္ဆုိပါက ထုိကဲ့သုိ႔ ျဖစ္စရာမရွိေပ။ မိလိႏၵပဥွာက်မ္းမွာလည္း မိလိႏၵမင္းၾကီးကေဒဝဒတ္ေၾကာင့္ သံဃာသင္းကြဲျခင္းကိစၥကုိ ေမးေလွ်ာက္ရာ အရွင္နာဂေသနမေထရ္ျမတ္က မင္းျမတ္. . . ေလာကမွာခဲြတဲ့သူရွိခဲ့ရင္ ဘယ္ပရိသတ္မဆုိ ကြဲမွာပါ၊ အေမနဲ႔သားလည္း ကြဲမွာပဲ၊ သားနဲ႔အေဖလည္း ကြဲမွာပဲ၊ သမီးနဲ႔အေဖလည္း ကြဲမွာပဲ၊ လင္နဲ႔မယားလည္း ကြဲမွာပဲ၊ ေမာင္နဲ႔ႏွမလည္း ကြဲၾကမွာပဲလုိ႔ ေျဖၾကားထားတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ယေန႔ မိမိတုိ႔တုိင္းျပည္မွာ မ.ဘ.သနဲ႔ ဒီမုိကေရစီသံဃာမ်ား ကြဲျပားေနျခင္းသည္ ခြဲတဲ့သူရွိျခင္းေၾကာင့္ ကြဲျပားေနရျခင္း ျဖစ္ေပ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ယခု အဖြဲ႔အစည္းႏွစ္ခုကုိ ျပန္လည္ညီညြတ္လုိလွ်င္ ျခေသၤ့သည္ ခဲက်ရာအရပ္ကုိမၾကည့္ဘဲ၊ ခဲလာရာအရပ္ကုိသာ ၾကည့္သကဲ့သုိ႔၊ တဖက္နဲ႔တဖက္ တင္းမာမႈမ်ားကုိေလ်ာ့ခ်ကာ၊ သံဃာသင္းခြဲသူကုိသာ ရွာေဖြစိစစ္လ်က္ ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ် သင့္ပါသည္။ မိမိတုိ႔သည္လည္း ယခင္အတုိင္း ျငိမ္းခ်မ္းစြာ အတူလက္တြဲလ်က္ ဘာသာ၊ သာသနာအက်ိဳးကုိ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မွသာလွ်င္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ခ်မွတ္ထားတဲ့ လမ္းစဥ္နဲ႔ကုိက္ညီျပီး သာသနာေတာ္ၾကီးလည္း ဒီထက္မကတုိးတက္စည္ပင္၊ ဝေပ်ာလ်က္ သူေတာ္ေကာင္းပုဂၢိဳလ္တုိ႔၏ ခ်ီးမြမ္းမႈကုိရယူႏုိင္ၾကျပီး သာသနာျပဳရာေရာက္ေပလိမ့္မည္ဟု ထင္ျမင္ယူဆမိပါသည္။ သာသနာကိုနစ္ရာမေရာက္ဘဲ ခ်စ္ရာေရာက္ေသာ ရဟန္းေကာင္း၊ ရဟန္းျမတ္မ်ား ျဖစ္ၾကပါေစ။

သံဃာ့အက်ိဳးကုိရည္ညႊန္းလ်က္ ဤစာကုိေရးပါသည္။

ဓမၼသုေတသီ(မႏၱေလး)
News Watch(ေစာင့္ၾကည့္သတင္းဂ်ာနယ္)
https://www.facebook.com/NewsWatchJournal
အေျပာင္းအလဲအတြက္ သံဃာအခ်င္းခ်င္းလည္းညီညြတ္ဖုိ႔ လုိအပ္သည္ [ဓမၼသုေတသီ(မႏၱေလး)]  အေျပာင္းအလဲအတြက္ သံဃာအခ်င္းခ်င္းလည္းညီညြတ္ဖုိ႔ လုိအပ္သည္ [ဓမၼသုေတသီ(မႏၱေလး)] Reviewed by THITHTOOLWIN on 18:00 Rating: 5
Powered by Blogger.